Hrúbka ocele: 2.00mm
Chráni: motor, převodovka, chladič
Hrúbka ocele: 2.00mm
Chráni: motor, převodovka, chladič
Infolinka otevřená do 16:00
Ocelové kryty podvozku PARETO nevyžadují homologaci a nezasahují do komponentů podvozku.
Montáž nemá žádný vliv na záruku vozidla.
Montáž ocelového krytu motoru nevyžaduje vrtání ani žádné úpravy.
Ocelový kryt podvozku je přizpůsoben originálním montážním bodům a upevňuje se pomocí kompletní sady plechů, šroubů a matic.
Pro montáž u většiny vozů postačí plochý klíč ve velikostech 10 / 13 / 17 mm. Jen pár výjimek, například Mercedes Sprinter 4×4, vyžaduje klíč 19 mm.
Doporučujeme bezpečnou instalaci na zvedáku nebo nad montážní jámou, i když existují i jiné možnosti.
Pokud kryt podvozku nepasuje, dejte nám vědět, zabalte ho bezpečně – ideálně stejně, jako jste zásilku obdrželi – a my vám pošleme zpětný štítek nebo rovnou objednáme kurýra k vyzvednutí balíku.
Hmotnost krytu podvozku jízdní vlastnosti vozu neovlivní. Naopak, kryt má dokonce pozitivní vliv na aerodynamiku vozidla.
Při výměně motorového oleje není demontáž krytu vždy nutná, protože mnoho krytů má servisní klapku, která umožňuje rychlý přístup k vypouštěcímu šroubu.
V popisu každého krytu podvozku je uveden seznam dílů vozidla, které kryt chrání.
Montáž svépomocí je možná i pro lidi, kteří nejsou mechaniky.
Ke každému krytu přikládáme montážní plán pro daný model a postupně přidáváme také fotografie z montáží v naší dílně.
Naše kryty podvozku jsou navrženy tak, aby nezpůsobovaly přehřívání součástí vozidla.
Mají také vzduchové otvory, které umožňují proudění vzduchu a chlazení.
Veškeré montážní prvky, jako šrouby a matice, jsou v sadě obsaženy.






Uložte si produkty do seznamu přání, abyste si je mohli koupit později, nebo je sdílejte s přáteli.